Leo är bäst!

Jag är en målinriktad person som kämpar för att mina planer i livet ska bli verkliga. Därför har jag nu i c:a 6 månader sparat pengar, surfat på hemnet.se och gått på lägenhetsvisningar för att hitta den där bostadsrätten som bara känns så rätt!
Nu går jag emot min plan och styr om helt. Nu är jag ute efter en hyresrätt! Bostadsrättsinköp kräver att jag sparar otroligt mycket mer pengar, det betyder att allt sparande ska gå till kontantinsatts  och att jag sen får spara ytterligare till för att ha råd med en billig begagnad soffa som kanske inte alls tilltalar mig.
Hittar jag en hyresrätt har jag en rejäl buffert och kan där med köpa soffa och det jag behöver och trots detta ha pengar kvar!
Så känner ni till ngn som vill göra sig av med en 2:a/3:a, markplan, nära ett grön-område och med hyffsad hyra, så säg till för ni känner till en spekulant ;)
Igår åkte jag och Leo till min fina vänner Vicki och Linda. Leo skötte sig sååå bra. Han sov på vägen dit och hem. Han kissade inte inne ;) han kom till ro och kunde slappna av, han hälsade på en katt och var inte för intensiv på den lilla katten som var rädd. Han var bara såååå bäst och jag som matte/mamma var så stolt så! Och självklart charmade han Vicki och Linda som alla andra vi träffar och möter :)

 

Jag upplever att Ella har slappnat av mer nu. Hon är framme mer och mer. På morgonen när jag och Leo går upp sitter hon i köket och väntar på frukost. Så mina älskade djur/bebisar/älsklingar/mina små liv får mat samtidigt och de värmer i mitt hjärta att se dem tillsammans ♥ Men Ella tycker mindre bra om Leo när han springer fram emot henne eller skäller på henne. Men när han är lugn har hon gått fram och duttat nosen mot hans nos ♥

 

Leo kissar fortfarande inne men igår kväll pep han till och rusade till altan-dörren. Jag släppte ut honom och han sprang ut och kissade. OJ vad beröm han fick!!!!

 

Jag har börjat att dricka en hemgjord/elin-gjord smoothie på morgonen. Riktigt smaskigt och inte för onyttigt egentligen nyttig, antioxidanter, vitaminer, yoghurt som är bra för magen och lite honung som mamma säger är naturligtpencillin.

* lite blåbär som jag plockade i höstas

* en skvätt honung

* en halv banan

* och 2- 3 dl naturell yoghurt

Jag mixar allt ihop med en stavmixer och så vips har jag en god morgondrink.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0