Autograf x flera

Igår åkte jag till mäklaren tillsammans med pappa. Jag skrev på en massa papper :) Signatur där, en signatur där, autograf där, där, där och där.
Sen till banken, där jag träffade min kontaktperson och där på banken fick jag skriva på ytterligare papper. Passade på att ordna upp med pensionsparandet, så det blev ytterligare autografer.
Nu är jag fattig igen ;) Men pengarna går ju till mitt hem, mitt alldeles egna hem där jag och mina djur bara ska ha det sååå mysigt!!
Det är lite drygt 2 månader kvar och troligtvis går de relativt fort.
Nu ska jag spara slantar så jag har råd att möblera min lya.
Lite ångest men mycket glädje. Jag är en orolig människa och det är första gången jag lägger ut så pass mycket pengar och första gången jag köper en lägenhet. Men det kommer bli kanon :)
Leos goa uppfödare Ingrid har skickat bilder på Leo till mig. Jag blir alldeles varm i hjärtat, han är sååå fin! Men tänk vad han har växt!!! Tack Ingrid!!!

Du och jag ♥


Kommentarer
Postat av: Katta

Du får tänka på att du får tillbaka de pengarna du lagt in i lägenheten den dagen du flyttar! :-D Inte vara orolig vännen.. Det är inte som med bilar! Bra va?! :-P Hehe.. Detta fixar du. Jag klarar mig ju! Kram

2011-03-23 @ 06:13:57
URL: http://scrapkatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0