Grindar till bilen

Igår hämtade jag de beställd hundgrindarna till min lilla bil. De blev kanon, Leo har inte det största utrymmet men de räcker och han behöver inte ha så stort. Kanske är det mera trafiksäkert om det är mindre utrymme.
De blev som sagt riktigt bra och de var ett helt okej pris för grindar.

Leo på plats i bilen


 

Jag och Leo har varit ute på en underbar promenad i solen. Leo var riktigt pigg och hostar inget nu (förutom när han drar i kopplet). Han apporterade ngr gånger och vi hade riktigt roligt ihop. När vi kom hem var han alldeles vild och de tolkar jag som om han är riktigt glad :)

Ikväll ska jag jobba igen och jag skulle mer än gärna vara ledig. Men plikten kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0