Jag äger snart en lägenhet!!!

Ja, i tisdags kollade jag på en super mysig lägenhet med det bästa läget, uteplats och skogen precis runt hörnet. På onsdagen la jag ett bud på den, ngr timmar senare samma dag ringde mäklaren och sa att jag var den enda som ville ha den! Så jag "vann" budgivningen. Inflyttning blir 1 juni. På måndag ska jag skriva!
Jag är såå lycklig över detta! Det känns riktigt bra i magen :-) Och jag känner mig gladare än på mycket länge.
Innan jag flyttar in alla mina grejer så ska vardagsrummet målas om. Så jag tänkte dra ihop lite folk och bjuda på mat mot lite målande :-)
Första gången på valpkursen var i tisdags. Leo var inte med, och inga andra valpar. Tanken med första gången var att vi ägare skulle lära känna varann och gå igenom kursinnehållet. Det kommer vara många olika valpar, med olika åldrar och med varierande ambitioner. Det ska bli såå kul men jag är även nervös. Men Leo är redan duktig och kan en del men de bli upp till bevis då det cirkulerar flera hundar omkring honom.
Igår var jag på jobbfest, hela division medicin inkl neurologi och akutsjukvård. Vi var omkring 500 personer. En helt fantastisk kväll med massa skratt och dans. Och än en gång inser jag hur bra arbetskamrater jag har ♥

Ella ligger och vilar, lika så Hector. Men min lilla valp Leo önskar fullt ös. Precis innan detta kort togs skällde Leo på Ella och bet sedan Hector i läppen.


Min Fina Leo som nu är 4.5 månad gammal



Min nya fina mössa som min kompis Erica gjort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0